Friday, October 23, 2009

@ Meeting Si Kecik

Sekarang ni aku tgh tgu si kecik meeting. Ader 6 jejaka & 4 bunga tgah meeting. Kalau kira ngan aku, ader 5 bunga (tp aku xjoin drg laaa...sbb nyer aku xnak t'libat secara langsung ngan motivasi drg ni)..Muahaha..aku bosan sebenarnyer ni. Surfing jer laa..mata dah ngantuk amat. Drg nih xngantuk ker?

Esok pagi2 lg join drg nih pegi motivasi. Tgahari plak balik umah amek Yu, jumper ayah c'yah n jumpa jejaka si kecik. Moga semuanya boleh and mampu aku execute.

Aku Rindu:
Rindu ngan Alia, Alin ngan Aina. Rdu Atiliana. Rindu ngan dia yang aku xmungkin boleh tuturkan. Rindu ngan insan yang dekat tp amat jauh dari aku. Moga semua manusia bahagia.


List of Task Next Week :
1)Settlekan 4 Aspect reports
2)Exam Mcp on Friday
3)Off to Bintulu on Saturday

1 comment:

Anonymous said...

goodluck!!! i know u can do it..