Sunday, October 25, 2009

Kem ALIM Jugra (24/10/2009 - 25/10/2009)

Tgh ader mood nak bercerita..skrg tgah lepak2 kat dlm bilik kat Kem ALIM, Jugra Banting. Si kecik tgh handle motivasi kat dewan. Sian dia xcukup tdo..Nak wat caner, dh dia minat. Pagi td awl2 lg dh kejut aku tdo..Ngantuk2..smlm lak aku tdo lewat..kol 2 bru tdo. Semalam ktrg dh dtg sini, tp ptg tu balik umah sbb ayah si kecik ader kat KL.

Smlm ktrg b'tolak dari Cheras kol 7.30 pg, smpai Shah Alam 7.50 pg and pegi MSU jap. Then pegi ofis motivasi si kecik kat Bt 3 lama. Dlm pkl 8.30 bru laa ktrg gerak datang Banting. Lupa dh kol braper ktrg smpai. Then sementara tgu bebudak sampai, ktrg prepare aper yg patut.


Lpas daftar, makan time then masuk dewan...
Ni time abg kem tgh bg taklimat...
Time ptg lak xtivity riadah kat tasik..main kayak..






dlam kol 6.30 kot, lpas main kayak tu trus ktrg balik KL..jumpa ayah si kecik and kol 10.30 ktrg smpi umah...balik jer umah si kecik trus pitam..aku lak layan tv smpi kol 2 pg..
Ok..utk ptg nih aku xtahu lg caner..either aku pegi ofis n wat kje kat saner or just wat keje dari umah jer..wlau caner pon, keje aku kne siap gak! xleh x! sbb nyer aku x study mende pon utk exam jumaat nih..

1 comment:

faith said...

tq ye
sudi temankan sy