Saturday, October 31, 2009

Hari aku pandang rumput di bumi :)

Hari yang penuh dgn dugaan. Lamer dah xraser camni. Raser lost jap ngan aper yg happened pagi td. Naper? Hehe..biar aku ngan kesayangan(s)ku jer yang tahu. Memula jer raser sedey. Cam che yah cakap, semua yg happened, mesti ader reason.. ok gak God bg ujian kat aku td, moga aku xkan lupa diri ngan kesenangan yg God bagi..sesekali pandang rumput di bumi xsalah..Lepas tu aku gelak sndiri bila pk kesengalan aku. Nak wat caner, dh nasib..Malas aku nak tulis pnjang2..so aku tulis dlm btuk summary aper aku wat arinih...

>> Xnak ckp aku wat per pepagi (Sengal!!!!!!!!!) (9 pg - 12 tgh)
>> Che Yah balik Cheras time lunch (1 ptg - 1.30 ptg)
>> Antar Che Yah Keje lepas lunch (1.30 ptg - 2.00 ptg)
>> Singgah Giant Shah Alam utk solat zohor(2.00 ptg - 2.30 ptg)
>> Shop baju2 baby kembar K'A, mainan Atiliana, kasut utk che yah & sliper utk aku kat SACC(2.45 ptg - 5 ptg)
>> Singgah solat asar kat Esso & Makan kat OnTheRun kat situ. (6.00 ptg - 6.30 ptg)
>> Singgah UM utk solat maghrib and Isyak..Alang2 dh kat saner, ktrg pegi Bank Islam, CIMB utk setel bil2 (7.45 mlm - 8.45 mlm)
>> Singgah Maybank utk bank in duit (9.00 mlm - 9.15 mlm)
>> Singgah lak IRC utk dinner..pilihan aku, telur masak separuh (9.20 mlm - 9.45 mlm )



>> Terjumpa ngan my BIL and bagi baju2 yg aku beli tu (ntah laa kol braper)
>> Sampai jer umah, K'A tepon mntak tlg kemas brg sbb dia nak pindah esok (10.30 mlm - 1.00 pg)

Kol 1 pagi, aku balik umah..xngantuk lak mata..aku pon update laa mende alah nih and berfesbuking(hehehe...istilah yg selalu si gedik guna)

Esok pepagi lg aku kena pegi family day kat ofis che yah, dlm kol 11 kena gerak pg airport dh. Will spend my weekend in Bintulu. Why Bintulu? sbbnyer che nak pegi saner. Hehehe..bleh jumper Lah (adek che yah). Kat Bintulu ader pantai x?Ermm..

5 comments:

faith said...

duhai sahabat nan satu
disebalik kesenangan ada kesulitan
disebalik kesulitan ada kesenangan
renung2kan dan selamat beramal

wan nur baitty said...

go k fa go! next time try lagi n make sure jgn sengal2 dah. =D

fAtFad said...

Cuk : Byak kn dugaan kita cuk..hehehe...tp tu yg wat life kita more and more interesting :)

Etty : A'a..lain kali xleh sengal2 dah..Etty jgn sengal2 cam k.fa k. Good luck utk exam etty

Anonymous said...

skali skala cium bau tanah buat kte dkt pd Yang Maha Esa...take care fadz

fAtFad said...

Hopefully makin dekat n bkn sebaliknya :)..Take care too Anonymous