Sunday, December 20, 2009

Weekend's Diary With Beloved

Friday(18/12/2009)
Si Katik balik kmpg mgu nih. Byak keje aku yg xsiap..freelance project xsiap lg..tp xder mood plak nak wat..tgk laa caner dlu..Kena pegi jmpe Max(nti2 aku citer saper mamat nih..hehe) kol 1pm-2pm kat IOI. Dlm kol 1 aku smpai IOI. Aku pg ATM dlu sbb ader 5 rgt jer dlm purse aku.hehehe..nak lunch pon xlepas. Igt nak mkn McD tp ramai sgt org..aku sgt2 xske mkn tmpat crowded..So aku msg Max ckp aku tgu dia kat Wendy. Jumpe kjap jer dia..ckp aper yg patut and mkn, trus blah.. Aku jji ngan dia akn jmpe balik ari isnin nih.
Olh krna aku rdu sgt2 dh ngan Alia Farisha, trus aku amik highway pg putrajaya then masuk susur sri kembangan..Singgah Jusco Equine sbb nak beli mainan kat si kecik tu..tp xder yg b'kenan..
Smpi jer umah k.yanie, bdk2 tu dh tgu kat pintu..comel! Hehehe..time aku ckp2 ngan k.yanie, drg pon sebok nak cerita mcm2..LOVE THEM SO MUCH! Time k.yanie sebok msk2, si comel alia plak tumpahkan gndum...sian dia kne marah..slow2 dia pg hall n ngs kat situ..aku gi pujuk dia n jji aku akn belikan dia adiah klu dia xngs..trus dia snyap..hahaha..good gurl!So aku spent the rest of the day ngan drg..Time isyak bru blik umah..aku jji nak jumpe drg lg kat umah K'A esoknya..

Saturday (19/12/2009)
Kol 2pm k.yanie call ckp dia dh smpi umah K'A..so aku gerak gi umah K'A..Aku singgah kdai jap sbb nak beli mainan kat kesayangan2 kecik aku tu. Aku xske mungkir jji ngan bdk2 kecik tu..ngan org dewasa xper..hehe..lpas beli2 tu aku trus g umah K'A kat Alam Damai..Smpi saner,aku sajer jer tgl adiah drg dlm kete dlu..nak tgk drg igt ker x..beloved alia & alin dh tgu kat luar rumah. Nmpk jer aku, trus alia ckp "semalam moksu kate nk bg k.long adiah(k.long tu alia laa)"..aku t'gelak..igt lg dia..trus pusing gi kat kete balik amek adiah2 drg tu.
Aku stay saner smpi mgrib..kwn aku ajak jmper tp mls lak nak kuar..smpi jer umah trus on tv..igtkan ader citer Mentalist rupa2nya xder..then tdo..zzzzzzzzzzz

Sunday(20/12/2009)
Utk hari nih, ader few things aku plan nak execute..tp xtahu laa jd ker x
-Basuh baju yg dh bertimbun(dh siap separuh)
-Kemas umah yg b'sepah(Sbb esk si katik dh balik)
-Pegi ofis wat keje
-Siapkan freelance project

No comments: