Tuesday, December 8, 2009

KOSONG YANG DAH TERISI

Xleh tdo....
Xleh tdo....
Xleh tdo....
Xleh tdo....
Xleh tdo....
Oleh krna aku xleh tdo, abes blog2 org lain aku bukak..
Reading few blogs wat aku sedey and few others wat aku happy n senyum sorang2

Lamer dah aku xupdate blog ni..
Banyak bde yg wat aku sedey a month ago..
Biler byak sad things happened, baru aku tahu sooo many people loves me..
Walaupon masing2 tjuk ngan cara b'beza, still I know they care..

Thanks pada yg adiahkan aku purse
Thanks pada yg teman aku gayut smpai kol 2 3 pg
Thanks pada yg asyik belanja aku makan n dgr aku bebel
Thanks pada yg jd pendengar setia..
Thanks pada yg teman aku tgk wyg wlupon esoknya ader exam Microsoft :P
And special thanks pd teman yg selalu tenangkan aku ngan wat lawak bdo tahap gaban..

*Korang mmg wat aku surprise ngan semer2 yg korang wat sepanjang sad period aku tuh..hehehe....Aku xtahu caner nak ckp aku mmg greatful atas aper korang wat utk aku..

(Haaaaaaaaaaaaa..dalam aku sedey2 tu, Su tepon bgthu dia beli kete baru..nnnnnn yg paling aku terkejut biler Su ckp dia nak pegi umrah...kagum aku..hehehe..insaf gak ko akhirnyer...hehehe..sorry babe xleh jumper ko b4 ko pegi..masa xizinkan...)


..lately ader something yg wat aku excited..nti laa klu dah setel semer aku citer aper yg wat aku happy skrg...:)

No comments: