Saturday, March 7, 2009

Sad day, but yet not Bad after all

Still berkira2 nak balik ker x. Petang semalam abg aku(Udin) call tye jd ker x balik kmpung. Time chat ngan akak aku(Bakyah) pon tye jd ker x balik kmpung. Camaner laa drg tahu aku cuti panjang nih..and camner plak drg tahu aku ader plan nak balik kmpung? Pelik2. Cuti panjang...tp xraser nak balik kmpng. patut laa org cakap aku luper daratan.. Hehehe..
Last nite bowling again. On the way pegi amek Su, akak aku(kak A) tetiber call.. Ader ker patut dia call suruh tgk Raja Lawak final..budak brutal cam aku maner laa tgk Raja Lawak tu. Yang versi2 mak2 orang jer laa suker tgk. Then akak aku(Yanie) lak call. Ajak kuar shopping the next day.. Well, aku ckp ok jer laa..Bleh jumper Alia kesayanganku, alin si badut and aina yg makan jer manjang..Comey2..
Aku, Su and Che Yah jer pegi bowling.. Aku dpt no 2..hehehe..sajer jer aku xmain btul2 tkut che yah yg giler bowling tu frust. Xper2..bg chance dlu. sbnarnyer dh hampir menang dh..Naper laa 2 game last tu masuk longkang??? che yah ckp aku kalah sbb aku berlagak sgt. Hehehe..best klu tgk bowling ball su masuk longkang...Xper2...yang penting aku bkn no last dah...

No comments: