Thursday, August 6, 2009

Masak-Masak (Ketam & Lala masak pedas)



Nampak best jer kan? Mmg pon. Naseb baik laa aku ngan che yah samer taste. Ketam masak pedas and lala masak pedas.

Lately selera makan aku so bad...mmg jarang sangat makan. Makin kurus k. Then suddenly che yah beli lala untuk masak...so bermula laa episod masak2 kat umah tu
Hehehe...x sabar nak berlagak ngan nieces aku yang moksu diorang nih terer masak

So untuk rujukan aku in future and sesaper nak try, aku sertakan link resepi yang ktrg masak nih. Mmg sedap k kalau korang ikut betul2 cam resepi tu ajar. Kalau x, xder jaminan laa. Link resepi lala jer aku simpan. Link utk resepi ketam hilang dh..

Harinih che yah cakap nak masak ikan kerapu lak...tp ktrg xpk lg nak masak per ikan tu..Kalau lepas masak ader rupa ikan lagi, aku update kat blog nih k. Klu sebaliknya, anggap jer laa ktrg makan kat kedai arinih

Lala Masak Pedas : http://www.myresipi.com/top/detail/6466

No comments: