Thursday, January 29, 2009

28012009

Yesterday one sad thing happened..

Hope ader diary yang boleh aku conteng2..
tp aku tahu xleh sbb nti aku akan luper aku ltk kat maner diary tuh..

Hope leh citer kat katik aku,
Tp tahu dia xkan faham

Hope leh call "U" and marah2..
But for what?Same mistake, kitaran yg samer

Hope leh ader 1 blog yg xder org tahu add dia
Malas lak nak register baru (Yang nih pon asyik luper password dia)

So all I did yesterday was smiling all day long


Raser nak balik kmpg lak..
Tp nak wat aper kat sner?
Nak gi pantai, byk sgt kes org lemas skrg..
Ermmm...fishing...

2 comments:

Anonymous said...

salah date laa cik kak..best pegi memancing tenang..mane tau jumpe ikan duyung leh ngorat..

fAtFad said...

I'm suppose to laugh is it? Childish..sorry for being rude..I hate stupidity